Thursday, April 7, 2011

i know i am a super lazy girl... but how? control myself?? but i dunno why i no lazy in music.. maybe 我没有得到so i will hardworking in it.. if i get it?? how will it become?? i need to list down still left how many assignment havent done..

1. current issue
2. web programming
3. toon boom animation
4 maya animation
5 individual maya animation
6 english final product
7 math static..

wah wah wah .. ucucucuc.. still got so many.. ><

也许我还没有长大吧。不知道为什么我很想有一个特别好的朋友。无论在哪个地方。在hometown 也好,在新的地方也好。就是很想要有一个地方有一个特别好的朋友。来到大学直到如今,我没有任何一个最好的朋友。但是我很感恩。因为我有很多好朋友 。可是心中都有一个要求。哈哈。今天呢。我跟一个junior! 我问她要不要成为我的best friend.. 她说可以!哈哈。。我知道只是讲爽的而已啦。! 她在这个campus have too many good friend 所以一定 have best friend liao! 哈哈!我好小孩啊!自己都会这么觉得!qiqi junior thank q loh!! 哈哈。几点了!还不睡觉~

No comments:

Post a Comment